Η Τεχνολογία, σύμμαχος του ελληνικού Τουρισμού

Α Decrease font Enlarge font
Η Τεχνολογία, σύμμαχος του ελληνικού Τουρισμού

Ο Λάμπρος Λαμπριανάκης, Γενικός Διευθυντής της κορυφαίας ελληνικής εταιρείας μηχανογράφησης ξενοδοχειακών μονάδων και αλυσίδων, HIT Hospitality Integrated Technologies S.A., μας απαντά σε μερικές ερωτήσεις με αφορμή το πέρας της φετινής Έκθεσης Xenia 2018.

 

Ποια ήταν η εμπειρία σας στην φετινή Xenia;

Ήταν μια επιτυχημένη έκθεση. Είχαμε τη χαρά να παρουσιάσουμε σε πολλούς ξενοδόχους τόσο νέες εκδόσεις των γνωστών μας εφαρμογών Protel, Ermis Pro & SymPOSium, όσο και καινούριες λύσεις, όπως το Paperless Check In, τη διασύνδεση με τραπεζικά ιδρύματα για άμεση χρέωση της πιστωτικής κάρτας, την υπηρεσία συμμόρφωσης ξενοδοχείων με το GDPR, την αναγνώριση πελάτη στα POS μέσω της κάρτας δωματίου και πολλά άλλα.

Τί έχουν να προσφέρουν οι νέες Τεχνολογίες σήμερα στην Φιλοξενία;

Ο κύκλος της κράτησης έχει αλλάξει. Από την εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι το check out, συνεπικουρούμε τον ξενοδόχο να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Οι νέες τεχνολογίες αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής, παρέχοντας προσωποποιημένες, χρήσιμες πληροφορίες στον ξενοδόχο και αυξάνοντας τον χρόνο που τα στελέχη του ξενοδοχείου μπορούν να ασχοληθούν στοχευμένα με τους επισκέπτες. Τα συστήματα της HiT S.A. όχι μόνο συνεισφέρουν σε αυτό, αλλά το κάνουν και με ασφάλεια, μέσω μηχανισμών κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης.

Σε συνεργασία με τη Protel Γερμανίας, προσφέρουμε τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να διατηρήσει σε ασφαλές PCI 3.0 DSS compliant περιβάλλον τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών και να πραγματοποιήσει αυτόματα - μέσω σύνδεσης με τα ελληνικά τραπεζικά ιδρύματα- την αποπληρωμή της κράτησης. Τέλος, κάθε εφαρμογή μας «μιλάει» σε πραγματικό χρόνο με το PMS και οι διαδικασίες του stay αυτοματοποιούνται πλήρως.

Ποια είναι τα απολύτως απαραίτητα τεχνολογικά εργαλεία για ένα ξενοδοχείο που ξεκινάει σήμερα;

Θεωρώντας ως προαπαιτούμενο το PMS (Property Management System), το οποίο αποτελεί την καρδιά της μηχανογράφησης ενός ξενοδοχείου, παράλληλα συστήματα όπως το POS και το PCI Data Center διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητα του ξενοδόχου και παρέχουν ασφάλεια και προστασία στα δεδομένα και τις συναλλαγές του.

www.hit.com.gr