Hotel Megatrends | Θ. Βλαχογιάννης: Η σημασία του 3D Visualization στη δημιουργία ενός ξενοδοχείου

Α Decrease font Enlarge font
Hotel Megatrends | Θ. Βλαχογιάννης: Η σημασία του 3D Visualization στη δημιουργία ενός ξενοδοχείου

Την ανάγκη αξιοποίησης του 3D visualization στη δημιουργία ενός ξενοδοχείου, επισήμανε ο κ. Θανάσης Βλαχογιάννης, Co-owner & Business Development Director, HELIX Imageworks κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην εκδήλωση HOTEL MEGATRENDS η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Xenia 2019.

Ο κ. Θανάσης Βλαχογιάννης μιλώντας στη θεματική ενότητα  HOTEL PRE- OPENING MARKETING με αντικείμενο τη σημαντικότητα οργάνωσης και εφαρμογής ενός στρατηγικού πλάνου marketing πριν ακόμη ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός ξενοδοχείου, τόνισε μεταξύ άλλων ότι η τρισδιάστατη απεικόνιση είναι πολύ σημαντική για τον ξενοδόχο. Μπορεί το κόστος της να μην είναι μικρό, αλλά τα οφέλη της είναι πολλαπλά. Για παράδειγμα, η καθοδήγηση του εργολάβου με οπτικό υλικό, πριν και κατά τη διάρκεια της κατασκευής, διασφαλίζει την ακριβή υλοποίηση του σχεδίου και κατ’ επέκταση την καθολική του επιτυχία.

Επιπλέον,  ο Co-owner & Business Development Director της  HELIX Imageworks υπογράμμισε ότι για την προσέλκυση επενδυτικού ενδιαφέροντος πριν την εκκίνηση της κατασκευής, παίζει ιδιαίτερο ρόλο η προβολή και η προώθηση της κατασκευής, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου τα ξενοδοχεία πωλούνται με την παρουσίαση μέσω  3D visualization, πριν καν τη φυσική τους θεμελίωση.