Hotel Megatrends| M.Λιαπάκης: Το Digital Marketing πρέπει να προηγείται 2 χρόνια πριν από την κατασκευή του ξενοδοχείου

Α Decrease font Enlarge font
Hotel Megatrends| M.Λιαπάκης: Το Digital Marketing πρέπει να προηγείται 2 χρόνια πριν από την κατασκευή του ξενοδοχείου

Την ανάγκη ολοκλήρωσης του Digital Marketing του ξενοδοχείου δύο χρόνια πριν την ανέγερσή του, υπογράμμισε ο κ. Μηνάς Ε. Λιαπάκης, Συνιδρυτής/Co-Founder Revit-Up Hotel Digital & Revenue Mastering κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην εκδήλωση HOTEL MEGATRENDS η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Xenia 2019.

Ο κ. Λιαπάκης μιλώντας στη θεματική ενότητα  HOTEL PRE- OPENING MARKETING με αντικείμενο η σημαντικότητα οργάνωσης και εφαρμογής ενός στρατηγικού πλάνου marketing πριν ακόμη ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός ξενοδοχείου, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα πρώτα βήματα της προώθησης ενός υπό κατασκευή ξενοδοχείου, περιλαμβάνουν την ανάπτυξη της «φωνής» του brand,τη δημιουργία concept με έμφαση στον προορισμό και στη γαστρονομία και τον εντοπισμό των στοιχείων που ξεχωρίζουν το ξενοδοχείο από τον ανταγωνισμό.

Σε ζητήματα σχετικά με τα υλικά προβολής, ο κ. Λιαπάκης σημείωσε ότι το ξενοδοχείο θα πρέπει να δημιουργήσει την ιστορία του με απλά λόγια και να επενδύσει στη σωστή δημιουργία φωτορεαλιστικών, όπως είναι το βίντεο.

Παράλληλα, ο κ. Λιαπάκης υπογράμμισε ότι στην όλη διαδικασία προώθησης του ξενοδοχείου, εκείνο που θα πρέπει να προστατευθεί, είναι το brand. Δηλαδή, οι πελάτες θα πρέπει πρώτα να εντοπίζουν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και μετά τις καταχωρήσεις του στις πλατφόρμες κρατήσεων. Επιπροσθέτως, ο κ. Λιαπάκης ανέφερε τη σημασία των σωστών απαντήσεων στα reviews αλλά και τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων των πελατών, πριν εκείνοι φύγουν από το ξενοδοχείο.

Τέλος, ο κ. Λιαπάκης αναφέρθηκε στα ανταποδοτικά οφέλη του σωστού Digital Marketing, τα οποία για το 2019 ήταν οκταπλάσια του κόστους του.