Xenia Digi Hotel: Πώς η τεχνολογία και οι νέες τάσεις στα ταξίδια αλλάζουν την τιμολόγηση δωματίων στα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Xenia Digi Hotel: Πώς η τεχνολογία και οι νέες τάσεις στα ταξίδια αλλάζουν την τιμολόγηση δωματίων στα ξενοδοχεία

Η καθημερινότητα στον τουρισμό έχει αλλάξει, και αυτοί που θα προλάβουν τις εξελίξεις και θα προσαρμοστούν σε αυτές, θα είναι και οι πιο ανταγωνιστικοί. Είμαστε τυχεροί με τη ζήτηση, το brand Greece «πηγαίνει» μόνο του. Πρέπει να σεβαστούμε τις επιχειρήσεις, να είμαστε άρτιοι και να ακολουθήσουμε άλλες αγορές που δεν είναι καλύτερες από εμάς αλλά έχουν καλύτερη τεχνολογία. Αυτά επισήμανε ο κ. Βασίλης Ριαβόγλου από την εταιρία Business Development Manager Eastern Mediterranean & Balkans OTA Insight, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης Xenia Digi Hotel, για τη νέα εποχή στην τιμολόγηση δωματίων.

Όπως τόνισε ο κ. Ριαβόγλου, οι τάσεις που θα πρέπει να παρακολουθούν τα ξενοδοχεία, μετά τις αλλαγές που προκάλεσε στον τουρισμό η πανδημία, ώστε να διαμορφώσουν την κατάλληλη τιμολόγηση δωματίων, είναι οι ακόλουθες...

-Αύξηση του αριθμού πολιτικών ευέλικτης ακύρωσης για να προσφέρετε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους ταξιδιώτες ώστε να προβούν σε κράτηση

-περιορισμοί διάρκειας διαμονής για να αντισταθμιστούν οι περίοδοι κρατήσεων μικρότερης διάρκειας λόγω των αλλαγών στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς

-οι μικρότερες ομάδες αποτελούν πλέον τον κανόνα, αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να είναι πιο αποτελεσματικές και περιορίζοντας τους χρόνους βαθιάς ανάλυσης.

-οι κρατήσεις μέσω κινητού γίνονται μεγάλη τάση

-η διατήρηση της ανταγωνιστικής τοποθέτησης με το δεδομένο των ραγδαίων αλλαγών στην αγορά, γίνεται όλο και δυσκολότερη.

Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να θεωρήσουν την τοποθέτησή τους στην αγορά ως σημείο εκκίνησης, εξετάζοντας τον αντίκτυπο της στρατηγικής τους στον ανταγωνισμό και της μέσης τιμής των ανταγωνιστών ανά ημέρα της εβδομάδας. Απαιτούνται επίσης ενέργειες σε επίπεδο προώθησης και στρατηγικών τιμολόγησης.