Οι τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς παρουσιάστηκαν στο 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ) στο Metropolitan Expo, [...]
Στο ζήτημα των μεμονωμένων κρατήσεων αναφέρθηκε ο Δημήτρης Σερίφης από την Nelios, συμμετέχοντας σε πάνελ στην εκδήλωση XENIA DIGI HOTEL, η οποία πραγματοποιήθηκε στο [...]
Την ανάγκη ολοκλήρωσης του Digital Marketing του ξενοδοχείου δύο χρόνια πριν την ανέγερσή του, υπογράμμισε ο κ. Μηνάς Ε. Λιαπάκης, Συνιδρυτής/Co-Founder Revit-Up Hotel Digital [...]
Στη σημασία της ένταξης της επένδυσης ενός ξενοδοχείου στο φυσικό περιβάλλον αναφέρθηκε ο κ. Κώστας Πάμφιλος, CEO, Helix Digital κατά τη διάρκεια ομιλίας του [...]
Την ανάγκη αξιοποίησης του 3D visualization στη δημιουργία ενός ξενοδοχείου, επισήμανε ο κ. Θανάσης Βλαχογιάννης, Co-owner & Business Development Director, HELIX Imageworks κατά τη [...]
Το φλέγον ζήτημα της ενίσχυσης των άμεσων κρατήσεων αναλύθηκε μεταξύ άλλων στο 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος το οποίο πραγματοποιήθηκε στο [...]
H πρόκληση διαχείρισης των άμεσων κρατήσεων για την ανάκτηση του ελέγχου διανομής των ξενοδοχείων, ήταν το θέμα που συζητήθηκε σε πάνελ του 3ου Διεθνούς [...]
Είναι αρκετά νωρίς για να έχουμε μια καθαρή εικόνα για το πώς θα εξελιχθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2020, τονίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας [...]
Μετά το σοκ από την πτώχευση του Thomas Cook, τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται αρκετά ομαλά για τον ελληνικό τουρισμό, τονίζει στη συνέντευξή του [...]
Δυνατές καμπάνιες διαφήμισης, που θα στοχεύουν στην ανάδειξη του θεματικού τουρισμού, πέραν του μαζικού τουρισμού, που θέλουμε να είναι πιο ποιοτικός, ετοιμάζει ο ΕΟΤ [...]