Πώς η τεχνολογία αναβαθμίζει την εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Πώς η τεχνολογία αναβαθμίζει την εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία

Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο εισάγουν έξυπνες συσκευές, ρομπότ και φωνητικούς βοηθούς με σκοπό να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ενώ αυτές οι υπηρεσίες θεωρούνται ως ένας τρόπος διατήρησης των επισκεπτών.

Οι νέες τεχνολογίες αναβαθμίζουν και διευκολύνουν σημαντικά την εμπειρία διαμονής, ενώ αποτελούν και απαίτηση των καιρών και όλο και περισσότερο ζητούμενο των σύγχρονων ταξιδιωτών. Η εταιρία διαχείρισης real estate και επενδύσεων, JLL, αποκαλύπτει μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους η διαμονή στα ξενοδοχεία μετατρέπεται σε μια εμπειρία hands-free με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Check-in

Τα αυτοεξυπηρετούμενα kiosk στο check-in, παρόμοια με αυτά των αεροδρομίων, εξαπλώνονται και στα ξενοδοχεία και οι μεγάλοι χώροι υποδοχής του ξενοδοχείου αντικαθίσταται από κοινωνικούς χώρους. Για παράδειγμα, οι Hilton και Marriott, έχουν προχωρήσει ένα βήμα πιο κάτω προσφέροντας check-in από το κινητό. Η Hilton προσφέρει επίσης επιλογή δωματίου από ψηφιακή κάτοψη καθώς και συγκεκριμένες υπηρεσίες προσωποποιώντας τη διαμονή.

Είσοδος στο δωµάτιο

Τα ψηφιακά κλειδιά μέσω κινητού αντικαθιστούν τις πλαστικές κάρτες ως μηχανισμός εισόδου στο δωμάτιο. Οι Hilton και Marriott υιοθέτησαν αυτή την προσέγγιση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό τους. Επίσης, η Starwood δοκιμάζει την τεχνολογία beacon, με την οποία η πόρτα ανοίγει μόλις ο επισκέπτης βρεθεί κοντά στο δωμάτιο, εφόσον έχει μαζί του το κινητό.

Προσαρµογή ρυθµίσεων άνεσης

Το talet θεωρείται απαραίτητη συσκευή για την προσαρμογή του φωτισμού, των κουρτινών, της τηλεόρασης κτλ. Οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν στο δωμάτιο χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνήσουν, να ξεκλειδώνουν την πόρτα εάν κάποιος χτυπά, ή να αλλάζουν την κατάσταση δωματίου σε «μην ενοχλείτε», πατώντας μερικά κουμπιά στο tablet. Ακόμα, μπορούν να βλέπουν τηλεοπτικά προγράμματα μέσω του ξενοδοχείου, ή να έχουν πρόσβαση στο Netflix ή σε podcasts, καθώς και να ελέγχουν το σύστημα ήχου και την τηλεόραση του δωματίου.

Φιλοξενία

Από το πρώτο ρομπότ στα ξενοδοχεία, το Hennna, στην Ιαπωνία, τα ρομπότ σήμερα συνεχίζουν να έχουν μέλλον στον ξενοδοχειακό κλάδο. Σε ξενοδοχεία του Λας Βέγκας, όπως το Vdara Hotel & Spa, τα ρομπότ μεταφέρουν σνακ στα δωμάτια, ενώ σε άλλα είδη όπως πετσέτες στην πισίνα κτλ. Επίσης βοηθούν στην εξοικονόμηση δυνάμεων στο ανθρώπινο προσωπικό, αλαφρύνοντάς το από καθήκοντα όπως μεταφορά αποσκευών κτλ.