Xenia Digi Hotel: Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα social media

Α Decrease font Enlarge font
Xenia Digi Hotel: Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα social media

Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν επιπλέον επισκέπτες χρησιμοποιώντας τα social media;

To ζήτημα αυτό διερεύνησαν εκπρόσωποι εταιριών του χώρου σε πάνελ συζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Xenia Digi Hotel την Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2019 κατά την έκθεση Xenia.

Στο πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Τάσος Βελιάδης από την Social Lab και ο κ. Ηλίας Παντελόπουλος από την MRM McCANN με το συντονισμό του κ. Αποστόλη Αϊβαλή από την Aival.com, συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα την παρουσία τους στο Instagram…

Όπως είπαν οι συμμετέχοντες, για να προσελκύσουν τα ξενοδοχεία κόσμο μέσα από τα social media και ιδιαίτερα μέσα από το Instagram, θα πρέπει:

-Να χρησιμοποιούν hashtag κυρίως από τον προορισμό και έπειτα από το ξενοδοχείο

-Άλλα μέσα θα πρέπει να γράφουν για το Instagram του ξενοδοχείου και μεσω του προορισμού θα διαφημιστεί και το ξενοδοχείο

-βοηθούν οι συνεργασίες με influencers που έχουν το κατάλληλο μιξ ανθρωπων που θα μεινουν στο ξενοδοχείο και θα μεταδώσουν την εμπειρία τους.

-Χρειάζεται report στα στόρι από εμπειρίες στο ξενοδοχείο, όπως το πρωινό, δηλαδή το περιεχόμενο που δημιουργούν οι επισκέπτες του, επομένως κάποιο άτομο θα πρέπει να ασχολείται με το Instagram για να αναλαμβάνει τις αναδημοσιεύσεις αυτές.

-Οι επισκέπτες θα πρέπει να προτρέπονται να κάνουν τσεκ – ιν, μένσιον και χασταγκ (μικροί διαγωνισμοί, έξυπνες εικόνες από όμορφα μέρη στο ξενοδοχείο, όπως συμβαίνει σε πολλά μπαρ της Αθήνας)

-Το περιεχόμενο του Instagram θα πρέπει να ανανεώνεται συστηματικά και με συνέπεια.

-Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αξιοποιούν το κάθε μέσο όπως πρέπει, γιατί, για παράδειγμα, οι φωτό στο Instagram δεν πρέπει να βασίζονται σε λογότυπα κτλ αλλά να φαίνονται αυθεντικές.

-το καλύτερο είναι να υπάρχει διαφορετικό περιεχόμενο σε διαφορετικά social media αλλά για τα ξενοδοχεία δεν είναι απαγορευτικό να δημοσιεύεται το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

-Η συχνότητα των δημοσιεύσεων εξαρτάται από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, τη στόχευση, το περιεχόμενο που υπάρχει, όμως χρειάζεται σταθερότητα στη συχνότητα ανανέωσης του περιεχομένου ανεξάρτητα εποχής. Να μιλάς στο Instagram όχι για να πουλήσεις αλλά για να παρουσιάζεις το χαρακτήρα που έχεις, είπαν χαρακτηριστικά οι συμμετέχοντες του πάνελ.

-Η συχνότητα των στορι θα πρέπει να είναι ιδανικά ένα ή δυο την ημέρα στο Ίνσταγραμ των ξενοδοχείων, είτε η μονάδα λειτουργεί είτε όχι (εποχικότητα)

-Οι δημοσιεύσεις στορι των επισκεπτών από το ξενοδοχείο θα πρέπει να αναδημοσιεύονται την ώρα της δημοσίευσης. 9-10 το πρωί η καλύτερη ώρα αλλά για βίντεο ενδείκνυται η 8-9 το βράδυ.

-Η αγορά ακολούθων δεν μετράει και τόσο τελικά

-4-5  hashtag είναι ιδανικά, τα πολλά τιμωρούνται από το Instagram. Ωστόσομ το ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να αποτρέψει τους ακολούθους να φύγουν καθώς μπορεί να πλοηγηθουν μεσω hashtag σε άλλες επιχειρήσεις στον προορισμό. Η ποιότητα των hastag είναι σημαντική, θελει τετοια που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

-Πότε κάνουμε mention/ tag άλλη σελίδα; Τα ξενοδοχεία μπορούν να παρουσιάζουν με αυτούς τους τρόπους είτε influencers είτε σελίδες όπως η travel Greece που κοινοποιούν φωτογραφίες που σχετίζονται πάντα με το κοινό του ξενοδοχείου, επομένως η μονάδα μπορεί να προσελκύσει κόσμο και από τις σελίδες αυτές.