Xenia 2018: ένα εμπορικό και διαδραστικό φόρουμ καινοτομιών

Α Decrease font Enlarge font
Xenia 2018: ένα εμπορικό και διαδραστικό φόρουμ καινοτομιών

Την ώρα που ο ελληνικός τουρισμός στρέφει το βλέμμα του στην ποιοτική αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών του, η Xenia 2018 φιλοδοξεί να αποτελέσει το σημείο συνάντησης των επαγγελματιών του κλάδου, έτσι ώστε οι ξενοδόχοι και οι προμηθευτές τους να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των τουριστών του μέλλοντος. Ο κ. Νίκος Χουδαλάκης, πρόεδρος της διοργανώτριας Forum SA, περιγράφει τους στόχους της Xenia 2018.

Τι ρόλο φιλοδοξεί να παίξει η Xenia στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού;

Η Xenia 2018 είναι η μοναδική premium και 100% στοχευμένη έκθεση στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στόχος είναι και φέτος η Xenia 2018 να αποτελέσει το απόλυτο εκθεσιακό γεγονός και κομβικό φόρουμ των επενδυτικών επιλογών της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας. Με 550 εκθέτες και καινοτόμες επιμορφωτικές θεματικές εκδηλώσεις, η Xenia 2018 θα αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο εμπειριών, τάσεων, καινοτομιών και έμπνευσης για όλους τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες της φιλοξενίας, βάζοντας τη σφραγίδα της στην πορεία ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.

Γιατί να έρθει στην Xenia ένας επιχειρηματίας του κλάδου της φιλοξενίας;

Θα συνόψιζα τους λόγους σε τρια βασικά σημεία:

1. Οι ξενοδόχοι θα βρουν συνολικά 550 εκθέτες μαζεμένους σε έναν χώρο 50.000 τ.μ. για να εκτιμήσουν, να συγκρίνουν, να βρουν τις βέλτιστες λύσεις για τη δουλειά τους σε όλα τα επίπεδα, εύκολα και γρήγορα. Τα εκθέματα αναπτύσσονται σε πέντε μεγάλους θεματικούς τομείς: Food & Beverage, Εξοπλισμός εστίασης, Κατασκευαστικός τομέας (κατασκευή, διακόσμηση, ενέργεια και αυτοματισμούς κτιρίων), Ξενοδοχειακός Εξοπλισμός, Digital Technology.

2. Ένα ολόκληρο Hall 13.000 τ.μ. είναι γεμάτο με 140 εταιρείες του ευρύτερου κατασκευαστικού κλάδου, προσφέροντας λύσεις στους ξενοδόχους που επιθυμούν να προχωρήσουν σε εργασίες ανακαίνισης, επέκτασης, εξοικονόμησης ενέργειας, και γενικά βελτιστοποίησης της λειτουργίας των ξενοδοχείων τους.

3. Οι ξενοδόχοι βλέπουν, μαθαίνουν και εκπαιδεύονται για το πώς θα αναπτύξουν το προϊόν τους έτσι ώστε να προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία φιλοξενίας στους επισκέπτες τους, εξού και το κεντρικό μήνυμα της έκθεσης είναι «The ultimate hospitality experience».

Πως εκπαιδεύονται οι ξενοδόχοι μέσα από την Xenia;

Η Xenia δεν είναι απλά ένα εμπορικό φόρουμ που ο ξενοδόχος αποφασίζει για τις επενδυτικές του επιλογές, αλλά είναι επίσης ένα διαδραστικό φόρουμ καινοτομιών. Η Xenia πλαισιώνεται από σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις επιμορφωτικού χαρακτήρα που βοηθούν τους επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας όχι μόνο να αναπτύξουν το προϊόν τους αλλά και να δουν πως θα εξελιχθεί ο τουρισμός στο μέλλον.

Η παράλληλη εκδήλωση Hotel Mega Trends, ενσωματώνει τις καινοτομίες της τεχνολογίας, της αρχιτεκτονικής διακόσμησης και των πράσινων πρακτικών και πως αυτές θα λειτουργήσουν σε ένα σύγχρονο ξενοδοχείο. Αυτό ο επισκέπτης θα το δει σε ένα mega project, σε μια πλήρως δομημένη και λειτουργική εγκατάσταση 450 τ.μ., από τα μεγαλύτερα project που έχουν κατασκευαστεί ποτέ σε έκθεση.

Στην παράλληλη εκδήλωση Digi Hotel, περισσότεροι από 40 κορυφαίοι, εξειδικευμένοι εισηγητές/ομιλητές θα αναπτύξουν θέματα σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ξενοδοχείου, σε ένα συνεχές πρόγραμμα 22 ωρών για τρεις ημέρες, το οποίο συγκεντρώνει πολύ κόσμο. Επίσης, το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος πραγματοποιεί αποκλειστικά στην Xenia, το 2o Διεθνές Forum Φιλοξενίας και επικεντρώνεται στις παγκόσμιες τάσεις της φιλοξενίας. Τέσσερις οι θεματικές ενότητες του συνεδρίου: Data is the new Oil, Getting Digital, Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο και Οικονομία Διαμοιρασμού.

Εκτιμάται ότι η άνοδος του ελληνικού τουρισμού συμβάλλει στην ολοένα και μεγαλύτερη αναβάθμιση της έκθεσης;

Η έκθεση Xenia συμβάλλει καθοριστικά από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της στην αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών και των τουριστικών υπηρεσιών της Ελλάδας. Το γεγονός ότι ο ελληνικός τουρισμός αναπτύσσεται γοργά τα τελευταία χρόνια σημαίνει ότι αυξάνονται όλο και περισσότερο οι ανάγκες για αναβαθμισμένες υπηρεσίες και υποδομές. Η έκθεση Xenia προσπαθώντας να ικανοποιήσει όλες αυτές τις ανάγκες των επιχειρηματιών του κλάδου και να τους προτείνει καινοτόμες λύσεις και προτάσεις, εξελίσσεται και βελτιώνεται και η ίδια, παρουσιάζοντας κάθε χρόνο όλο και πιο πλούσιες οργανωτικές δομές, παράλληλες εκδηλώσεις και αναβαθμισμένα σε ποιότητα και ποσότητα εκθέματα.

Από ποιές χώρες του εξωτερικού προέρχονται οι hosted buyers; 

Αναμένουμε έναν σημαντικό αριθμό ξένων επισκεπτών. Οι σημαντικότεροι από αυτούς έχουν συμπεριληφθεί στο Hosted Buyers Program της έκθεσης, έχουν επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια, πρόκειται για ιδιοκτήτες, γενικούς διευθυντές, f&b managers, executive chefs από μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων και προέρχονται από  σημαντικές αγορές στόχους όπως Γερμανία, Σερβία, Κύπρο, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Ισραήλ και πολλές άλλες. 

Ποιά είναι τα σχόλια των επαγγελματιών του χώρου μετά και την περσινή επιτυχημένη έκθεση;

Η Forum, στην προσπάθειά της να βελτιστοποιεί συνεχώς τις εκθέσεις της, πραγματοποιεί για κάθε έκθεσή της έρευνα ικανοποίησης τόσο των εκθετών όσο και των επισκεπτών. Για την επόμενη Xenia η έρευνα αυτή έχει ανατεθεί στην καταξιωμένη εταιρεία ALCO. Τα δεδομένα των ερευνών των προηγούμενων εκθέσεων έδειξαν υψηλό βαθμό ικανοποίησης: το 90% των εκθετών της Xenia 2017 έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή τους στην έκθεση, από το υψηλό οργανωτικό επίπεδό της και την ποιότητα του επισκεπτικού κοινού. Παράλληλα, το 94% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι έως εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την έκθεση, την ποσότητα και την ποιότητα των εκθετών και των εκθεμάτων.