Ξεκινά η Xenia 2021 - Οι προκλήσεις της νέας εποχής στον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Ξεκινά η Xenia 2021 - Οι προκλήσεις της νέας εποχής στον τουρισμό

Η Xenia είναι πανέτοιμη να υποδεχθεί (27 – 29 Νοεμβρίου) τους χιλιάδες επαγγελματίες των Ξενοδοχείων και του κλάδου της Φιλοξενίας. Η συμμετοχή 350 προμηθευτικών επιχειρήσεων, επιβεβαιώνει το κλίμα αισιοδοξίας για μία απόλυτα πετυχημένη τουριστική σεζόν το 2022. Η πραγματοποίηση της έκθεσης, σε ασφαλείς συνθήκες, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για προσέλευση μεγάλου αριθμού επισκεπτών, καθιστώντας την Xenia κορυφαίο κέντρο επενδυτικών επιλογών.

1. Xenia Digi Hotel 2021 | Οι προκλήσεις της νέας εποχής & οι digital λύσεις

Η επόμενη μέρα του Ελληνικού τουρισμού και ο κυρίαρχος πλέον ρόλος του digital θα αποτελέσουν τον κορμό της θεματολογίας του κορυφαίου digital event της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στη χώρα μας που θα πραγματοποιηθεί και φέτος στην έκθεση Xenia 2021.

Το Digi Hotel θα αποτελέσει ένα ισχυρό think tank, μέσα από το οποίο θα αποτυπωθούν οι εξελίξεις και θα προκύψουν οι προκλήσεις της νέας εποχής στον παγκόσμιο τουρισμό στην εποχή της Πανδημίας και μετά από αυτή. Μέσα από συζητήσεις πάνελ από τους κορυφαίους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, μέσα από ομιλίες και παρουσιάσεις, θα χαρτογραφηθεί ο νέος κυρίαρχος ρόλος του digital στη βιομηχανία της φιλοξενίας και τα αμέτρητα, πανίσχυρα εργαλεία που προσφέρει σε όλους τους τομείς. Το DIgi Hotel θα εξελιχθεί μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα και τις τρεις ημέρες της έκθεσης, σε ειδικό stage στο Hall 3. Θα αναλυθεί ένα μεγάλο ζητούμενο της εποχής, που δεν είναι άλλο από την προσέλκυση νέων τουριστικών αγορών που μόνο το digital μπορεί να επιτύχει γρήγορα, στοχευμένα και με ακρίβεια. Οι εκλεκτοί ομιλητές θα εξηγήσουν το πώς μπορεί ο Έλληνας ξενοδόχος να διαμορφώσει νέα μοντέλα εμπειρίας και να τα προωθήσει μέσω των ψηφιακών καναλιών.

Στοχευμένα case studies από τους experts της αγοράς

Στο στόχαστρο του Digi Hotel θα μπουν και τα bad practices των OTA’s τα οποία ταλαιπώρησαν και ζημίωσαν τους ξενοδόχους και θα τους αναλύσουν πώς θα προφυλάσσονται από μελλοντικές κακές πρακτικές. Η διαχείριση κρίσεων θα είναι και πάλι στην θεματολογία της εκδήλωσης, με ανάλυση αληθινών περιστατικών.

Ανάμεσα στα θέματα που θα μπουν στο μικροσκόπιο των ειδικών, είναι οι νέες εξελίξεις στους ψηφιακούς αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης, οι οποίοι καταφέρνουν να πετυχαίνουν τη μεγαλύτερη και ακριβέστερη στόχευση πελατών, οι πωλήσεις και οι κρατήσεις με αιχμή στο κυνήγι των απευθείας κρατήσεων και βέβαια οι τελευταίες εξελίξεις στο digital marketing, τα κανάλια διανομής και η καλύτερη διαχείρισή τους. Τεχνικά θέματα όπως η σωστή τιμολόγηση ξενοδοχειακών δωματίων, το «πολύτιμο» parity των τιμών, τα συμβόλαια με τους OTA’s κ.α. θα αναλυθούν με κάθε λεπτομέρεια. Η τεχνητή νοημοσύνη και οι νέες δυνατότητες που προσφέρει στο σύγχρονο ξενοδόχο, το experience design δηλαδή το πώς σχεδιάζεις την εμπειρία του ταξιδιώτη από την ψηφιακή του οθόνη μέχρι και την διαμονή του, η δημιουργία εμπειριών και οι ορθοί τρόποι πώλησης και προπώλησής τους είναι ακόμη θέματα που θα παρουσιαστούν από τους ειδικούς κατά τη διάρκεια του Digi Hotel της Xenia 2021.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ

2. Ελληνικό Πρωινό | Το “Ελληνικό Πρωινό” για δεύτερη φορά στη Xenia 2021

Το Ελληνικό Πρωινό, μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, θα φιλοξενηθεί για 2η φορά στην έκθεση Xenia 2021.

Το Ελληνικό Πρωινό, η πλέον σημαντική δράση κοινωνικής ευθύνης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος που συνδέει τον πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα, με απώτερο σκοπό να ωφελείται από τον τουρισμό, αντίστοιχα και ανάλογα,  η τοπική κοινωνία, θα φιλοξενηθεί στην έκθεση XENIA 27 -29 Νοεμβρίου 2021 σε ειδικά διαμορφωμένο stage στο HALL 1 του Metropolitan Expo.

Το κοινό της έκθεσης και συγκεκριμένα οι ξενοδόχοι και καταλυματίες που θα επισκεφθούν το ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του Ελληνικού Πρωινού, θα έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα ιδιαίτερο γαστρονομικό ταξίδι στους χειμερινούς αλλά και καλοκαιρινούς προορισμούς της χώρας μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα μαγειρικών δράσεων και προτάσεων που θα παρουσιαστούν από τον σύμβουλο chef του Ελληνικού Πρωινού, κ. Στράτο Ιωσηφέλλη.

Ο chef κ. Ιωσηφέλλης με πολυετή εμπειρία στην μεσογειακή κουζίνα, καθώς και στην διδασκαλία ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε σχολές μαγειρικής, έχει εντρυφήσει παράλληλα στις sugar και gluten free παρασκευές, αλλά κυρίως στην επιλογή ποιοτικών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς, απογειώνοντας το Ελληνικό Πρωινό.

Τα live actions που θα λάβουν χώρα υπό την επιμέλεια του chef, κ.Στράτου Ιωσηφέλλη αποσκοπούν στη γνωριμία των επισκεπτών με γνήσια ελληνικά προϊόντα και με την κατάλληλη καθοδήγηση να μπορέσουν να τα ενσωματώσουν στον πρωινό μπουφέ των επιχειρήσεών τους μέσα από ένα σύνολο γευστικών προτάσεων Ελληνικού Πρωινού που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του τριημέρου της έκθεσης.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.

3. Χenia Build Hotel: Sustainability: Design and Challenges

Η σημασία της αειφορίας στην τουριστική βιομηχανία και η διασύνδεσή τους τόσο για την ανάπτυξη του τουρισμού όσο και για τη προστασία του περιβάλλοντος των τουριστικών προορισμών, θα αναπτυχθούν στο stage του Xenia Build Hotel.

Οι φυσικές ομορφιές ενός προορισμού αποτελούν συνήθως ένα από τα πιο σημαντικά συγκριτικά του πλεονεκτήματα και για αυτό η προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων αλλά και το κοινωνικό και πολιτιστικό αποτύπωμα τους αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια σε ζήτημα αιχμής για την τουριστική βιομηχανία και βασική προϋπόθεση για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και τουριστικών υποδομών, τόσο όσον αφορά τις εγκαταστάσεις όσο και τις υπηρεσίες.

Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία αύξηση της ζήτησης από τους  επισκέπτες για προορισμούς και τουριστικά καταλύματα που ακολουθούν πρακτικές της αειφορίας, αλλά και προσφέρουν υπηρεσίες εναλλακτικού τουρισμού. Σε συνδυασμό και με την αλλαγή στρατηγικής από τους παγκόσμιους διαμορφωτές του τουριστικού προϊόντος, η ανάγκη να θέσουν τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα την αειφορία στο επίκεντρο του οράματός τους, με στόχο την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και την στήριξη της τοπικής κοινωνίας και του πολιτισμικού περιεχομένου, παρέχοντας παράλληλα εξαιρετικής ποιότητας φιλοξενία στους επισκέπτες της, είναι πλέον επιτακτική.

Νέες πρακτικές και καινοτόμες προτάσεις από Experts του κλάδου

Η ανάπτυξη και η ανάδειξη υποδομών και υπηρεσιών που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος σε συνδυασμό με την εναρμόνιση με την τοπική κουλτούρα και πολιτιστική αξία και τη διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος, θα πρωταγωνιστήσει στις ομιλίες και συζητήσεις πάνελ που θα πραγματοποιηθούν και τις τρεις ημέρες του Build Hotel.

Υπεύθυνοι για την διαμόρφωση του προγράμματος της εκδήλωσης Xenia Build Hotel αλλά και τον συντονισμό της κατά την διάρκεια της έκθεσης είναι το περιοδικό ek, μηνιαία έκδοση αρχιτεκτονικής και design με στόχο την προβολή της σύγχρονης αρχιτεκτονικής, τόσο στους επαγγελματίες όσο και σε ένα ευρύτερο ενημερωμένο κοινό καθώς επίσης και ο ο Δρ. Ιωάννης Παππάς, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Green Evolution A.E.

Εξειδικευμένοι ομιλητές, αρχιτέκτονες, μηχανικοί επαγγελματίες διαφόρων σχετιζόμενων αντικειμένων καθώς και στελέχη από την αγορά και τον ξενοδοχειακό κλάδο θα παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες, τεχνολογικά προϊόντα και χρήσιμα εργαλεία για την αειφορία των ξενοδοχείων, αλλά και θα συζητήσουν τρόπους εφαρμογής των αρχών της αειφορίας στο τουριστικό κατάλυμα, όσον αφορά το κατασκευαστικό και αρχιτεκτονικό σκέλος αλλά και όσον αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, την διαχείριση αποβλήτων αλλά και άλλων συνιστωσών του αειφόρου καταλύματος.

Επίσης, ο αειφόρος τουρισμός και πώς αυτός συμβάλλει, όχι μόνο στην ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός καταλύματος, αλλά και στην ενίσχυση του brand και της ανταγωνιστικότητας μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης, θα αναλυθούν εις βάθος μέσα από ενδιαφέροντα και πετυχημένα case studies ξενοδοχείων.

Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, που ήδη έχουν προχωρήσει και συνεχίζουν να προχωρούν σε σημαντικές αναβαθμίσεις στη δομή κατασκευής και τη λειτουργία τους, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις στο περιβάλλον, καθώς και ιδιοκτήτες και στελέχη από νέα ξενοδοχεία που ξεκινούν με βασικό άξονα την αειφορία, θα ενημερωθούν γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις, προϊόντα και τάσεις.

Στρατηγική συνεργασία

Στρατηγικός συνεργάτης της έκθεσης Xenia αλλά και της εκδήλωσης Xenia Build Hotel, για τα επόμενα δύο χρόνια, όσον αφορά σε θέματα Αειφορίας είναι ο Δρ. Ιωάννης Παππάς, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Green Evolution A.E., Διευθυντής του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού (GSTC) για την περιοχή της Μεσογείου. Ο Δρ. Παππάς είναι Μηχανολόγος Μηχανικός, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε διάφορους τομείς της επιστήμης, με επίκεντρο την Αειφορία στον Τουρισμό, την ενεργειακή απόδοση και την περιβαλλοντική αποδοτικότητα σε υποδομές και κτίρια, τον έλεγχο/την παροχή συμβουλών στην πιστοποίηση αειφορίας και στην τεχνολογική εφαρμογή των μεθοδολογιών προσαρμογής και μετριασμού του κλίματος. Είναι επικεφαλής Αξιολογητής του GSTC για Προορισμούς στην EMEA, Επιθεωρητής στα πιο σημαντικά συστήματα πιστοποίησης Αειφόρου Τουρισμού, για ξενοδοχεία, Τουριστικά Γραφεία και Προορισμούς, καθώς και επικεφαλής εκπαιδευτής του GSTC για την Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη. Επίσης, είναι επικεφαλής της Ομάδας του GSTC για την συμφωνία με το Υπουργείο Τουρισμού στο θέμα Αειφορία και νέα Εθνική Στρατηγική. Ο κ. Παππάς διαθέτει μία μεγάλη εμπειρία σε έργα Αειφορίας, την ανάπτυξη σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο επίπεδο ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια έχει διεθνή εκπαιδευτική εμπειρία επάνω στην αειφορία, τον τουρισμό και την ενεργειακή απόδοση.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.

4. 5th International Hospitality Forum | “Η Φιλοξενία στη μετά-covid εποχή” στο επίκεντρο του 5ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας

Οι τάσεις που θα καθορίσουν την επόμενη ημέρα του τουρισμού και της φιλοξενίας, στην μετά-Covid εποχή στην Ελλάδα και παγκοσμίως, θα παρουσιαστούν στο διεθνές φόρουμ που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος με την υποστήριξη της Phocuswright, τον παγκόσμιο ηγέτη στο χώρο της πρωτογενούς έρευνας για τον κλάδο της φιλοξενίας.

Η κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου, γνώσης και ανταλλαγής τεχνογνωσίας για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα, επιστρέφει το Σάββατο 27 Νοεμβρίου σε υβριδική μορφή, στο Metropolitan Expo, στο πλαίσιο της Έκθεσης Xenia 2021.

Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και η διαχείρισή τους από τα τμήματα marketing και sales των ξενοδοχείων και ταυτόχρονα η ανάδειξη της βιωσιμότητας ως μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού μετά την πανδημία, είναι κάποια από τα βασικά σημεία της ατζέντας της φετινής διοργάνωσης, του οποίου χορηγός θα είναι για 5η συνεχή χρονιά η Xenia.

Σε συνέχεια της επιτυχίας των προηγούμενων 4 διοργανώσεων, το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας έχει και φέτος εξασφαλίσει υψηλού επιπέδου στελέχη από μεγάλες παγκόσμιες ξενοδοχειακές εταιρείες, σημαντικές εταιρείες consulting και influencers του τουριστικού κλάδου.

Παρά τους περιορισμούς που προκύπτουν από την πανδημία, το φετινό συνέδριο θα είναι και φέτος ένα 1ης τάξεως σημείο συνάντησης και δικτύωσης μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.