Ξενοδοχεία | Οι καλύτερες στρατηγικές για αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία | Οι καλύτερες στρατηγικές για αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο

Tα κυριότερα εργαλεία και στρατηγικές digital marketing για ξενοδοχεία, που μπορούν να έχουν ισχυρή συμβολή στην αύξηση της ζήτησης με την ανάπτυξη των άμεσων κρατήσεων, ανέδειξαν οι ειδικοί του χώρου κατά την πρώτη ημέρα της εκδήλωσης Xenia Digi Hotel που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2018.

Οι στρατηγικές αυτές είναι…

-Σύγχρονη ιστοσελίδα με ονομασία domain που παραπέμπει ξεκάθαρα στο όνομα του ξενοδοχείου

-Ανάπτυξη αναγνωρισιμότητας του brand ώστε να ξεχωρίζουν σε όλα τα κανάλια διανομής

-Responsive ιστοσελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο που διευκολύνει την πλοήγηση από διαφορετικές φορητές συσκευές και δεν υπολείπεται των λειτουργιών που προσφέρονται στην πλοήγηση από σταθερό υπολογιστή. Εμπλουτισμός της με χρήσιμο περιεχόμενο που δεν εξαντλείται στις υπηρεσίες του ξενοδοχείου αλλά περιλαμβάνει και βίντεο, το οποίο συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία τάση στο τουριστικό μάρκετινγκ, φωτογραφίες από το ξενοδοχείο και τον προορισμό κτλ.

-Η ιστοσελίδα χρειάζεται να έχει καλό SEO ώστε να «ανεβαίνει» οργανικά στις αναζητήσεις στη Google, με αποτελέσματα που φαίνονται σε βάθος χρόνου.

-Δημιουργία blog με περιεχόμενο με λέξεις-κλειδιά (keywords). Αυτό βοηθά πολλούς ταξιδιώτες που διαφορετικά δεν θα ανακάλυπταν το ξενοδοχείο να πλοηγηθούν στις σελίδες του blog του. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι φρέσκο για να βρίσκεται ψηλά στις αναζητήσεις στη Google και πρέπει να περιλαμβάνει ταξιδιωτικά tips και προτάσεις στον προορισμό.

-Κτίσιμο εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, με τη δημοσιοποίηση στην ιστοσελίδα βραβείων που έχει αποσπάσει η μονάδα, θετικών κριτικών από επισκέπτες και προστασία ssl στους πελάτες κατά της υποκλοπής των προσωπικών δεδομένων τους.

-Κεντρική διαχείριση των κρατήσεων από όλες τις πλατφόρμες, booking engine για απευθείας κρατήσεις.

Οι ειδικοί επισήμαναν επίσης τη σημασία των εφαρμογών στο κινητό (mobile apps) στο digital marketing. Όπως είπαν, η εφαρμογή στο κινητό βελτιώνει την εμπειρία κράτησης, συμβάλλει στη συγκέντρωση χρήσιμων δεδομένων για αξιοποίησή τους στην προώθηση του ξενοδοχείου, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand (λογότυπο), διευκολύνει την εξυπηρέτηση πελατών, μπορεί να προσφέρει μεσω του προγράμματος επιβράβευσης ειδικές τιμές στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες και υπηρεσίες εκτός ξενοδοχείου (π.χ. εστιατόρια) σε προνομιακές τιμές, μπορεί να λειτουργήσει πέρα από κέντρο πωλήσεων για το ξενοδοχείο και ως ταξιδιωτικός οδηγός για τους επισκέπτες και πρέπει να είναι στη γλώσσα του target group του ξενοδοχείου.

Οι 5 βασικές στρατηγικές ενέργειες digital marketing για τα ξενοδοχεία, που δημιουργούν ζήτηση για συγκεκριμένες προσφορές και ανεβάζουν τις απευθείας κρατήσεις, είναι…

-SEO | Ειδική στρατηγική Search Engine Optimization που ανεβάζει το ξενοδοχείο ψηλά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google, με τα πρώτα αποτελέσματα στο πρώτο 6μηνο.

-Social media marketing με στόχο σε συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά επισκεπτών στους οποίους στοχεύει το ξενοδοχείο

- Διαφήμιση στο διαδίκτυο

- Email marketing | Συμβάλλει στην επικοινωνία με πελάτες που έχει ήδη η μονάδα, ενημερώνοντάς τους για νέες υπηρεσίες μέσω newsletter, προσφορές σε συγκεκριμένες ομάδες επισκεπτών κτλ.

-Απαραίτητη κρίνεται η ανάλυση των δεδομένων, και εάν κριθεί απαραίτητο, η αλλαγή στρατηγικής για καλύτερα αποτελέσματα.